Wednesday, December 28, 2011

I'm in it!!!


Oktober was het zo ver! Eindelijk stond ik in de Eigen Huis! Door een lichtelijke vorm van faalangst heb ik weken lang het artikel niet durven lezen, bang voor wat er anders was en voor mijn eigen woorden. Tot het moment dat mijn moeder me een kopje koffie gaf, het tijdschrift en verdween naar de keuken. Tijden was het stil...Mijn ogen scanden de woorden, het viel best mee! Ik sta er gewoon in, met naam en toenaam en het zijn MIJN woorden! Wauw! Pretty great! ;)

Xx.

2 comments:

  1. Hallo!

    Voor een beeldserie in PS van de Week (bijlage van Het Parool) ben ik op zoek naar meiden (tot 18 jaar) met een modeblog die in Amsterdam wonen.
    Ik vroeg me af of je het leuk zou vinden om hieraan mee te doen.
    Zo ja, kun je me een mailtje sturen: cvankeeken@parool.nl

    Alvast bedankt voor je reactie!

    Vriendelijke groet,
    Caroline

    ReplyDelete
  2. @Anonymous

    Uw mailadres lijkt niet te werken.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn te mailen naar thefreezingblonde@gmail.com
    Zodat ik deze kan beantwoorden?

    Bedankt

    ReplyDelete

You might also like...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...